Свяжитесь с нами
Contact us
«Livestream shopping» немесе «Live commerce» — бұл жаңа ұғым, бейне стримдердің, интернеттегі жарнамалардың, блогерлер (пікір көшбасшылары) арқылы сатылымдардың және әлеуметтік медиа жарнамалардың тіркесімін сипаттау үшін қолданылады. Бұл әдіс жиырма жыл бұрын онлайн сатып алу арқылы оларды өзгерткендей, сату саласын түбегейлі өзгертуге уәде береді.
Livestream shopping
Eng
Fr
«Livestream shopping» немесе «Live commerce» — бұл жаңа ұғым, бейне стримдердің, интернеттегі жарнамалардың, блогерлер (пікір көшбасшылары) арқылы сатылымдардың және әлеуметтік медиа жарнамалардың тіркесімін сипаттау үшін қолданылады. Бұл әдіс жиырма жыл бұрын онлайн сатып алу арқылы оларды өзгерткендей, сату саласын түбегейлі өзгертуге уәде береді.
Livestream shopping
Неге Livestream shopping
Livestream shopping-тің әдеттегі жарнамадан көптеген артықшылықтары бар:
Livestreamshopping әлдеқайда әлеуметтік және интерактивті, бұл тұтынушылардың өнімнің қасиеттерін екі жақты қарым-қатынас арқылы жақсы түсінуіне әкеледі
Өнімнің сапасына кепілдік беретін жетекші бейне таратылымдарға деген сенім факторы маңызды рөл атқарады.
Livestreamshopping сатылымдарды блогерлердің (пікір көшбасшыларының) контентіне қосуға және сатып алу процесінің өзін желілікті азайтып, қызықты етуге мүмкіндік береді.
БРАУЗЕР
Не нужно загружать приложение. Пользователи присоединяются по ссылке из любого места. Бренд объединяет трафик в одном месте.
ДОМЕН БРЕНДА
Данные о клиентах и конверсии остаются в вашем интернет магазине.
LIVE STREAM
Клиент наблюдает за любимыми брендами и лидерами мнений, представляющими продукты в прямом эфире.
ЖИВОЙ ГРУППОВОЙ ЧАТ
Зрители задают вопросы, лайкают продукты, обмениваются мыслями с участниками чата и ведущим.
СМОТРИТЕ СЕЙЧАС И ПОКУПАЙТЕ СЕЙЧАС
Участники просматривают товары и делают заказ прямо в интернет магазине, не выходя из прямого эфира.
НЕ НУЖНО ПОДКЛЮЧЕНИЕ ПО API
Не нужно подключение онлайн магазина по API. Импорт продукции в США по URL адресам
Бұл қалай жұмыс істейді?
Пікір көшбасшылары нақты уақыт режимінде көрермендердің сұрақтарына жауап бере отырып, өнімді/затты көрсетеді және оларға несімен ұнайтынын сипаттайды. Мысалы, заттың қалай отыратынын және оның қаншалықты ыңғайлы екенін айта отырып, жеңілдіктер жайлы, содан кейін оның аясында осы өнімнің шектеулі мөлшерінің үлкен жеңілдікпен қол жетімді екендігі туралы ақпарат береді.
Livestreaming әдеттегі интернет жарнамасында қол жете бермейтін мүмкіндіктерге ие
Сонымен қатар, Livestreaming сатылым алаңы ретінде тиімді, өйткені бұл өнім туралы ақпаратты көрсету және тұтынушыларға беру құралы ғана емес, сонымен қатар сатып алушылардыңжетекшілермен өзара араласа алатын ойын-сауық арнасы. Бұл жеке көзқарас, жеке қарымқатынас әсерін береді.
Біздің кейстер
@valyapodskazhet
Бренд: SOKOLOV
Эфир кезіндегі көрермендер саны: 1 353
IGTV-дегі қарағандар саны: 36 + 22 000 ұтыс ойынында
Қатысу: 913 өту, 423 пікір, 100-ден астам акцияға қатысушылар
Сатылым саны: 12
@hey_irma
Бренд: 12STOREEZ
Эфир кезінде көрермендер саны: 2 207
IGTV -дегі қарағандар саны: 19 394
Қатысу: 670 өту, 26 пікір
Сатылым саны: 17
@annabeaute.blog
Бренд: Demi
Эфир кезінде көрермендер саны: 124
IGTV -дегі көріністер саны: 125
Қатысу: 97 өту, 2 пікір
Сатылым саны: 3
Свяжитесь с нами